سرخط خبرها:
در جمع مردم روستای ابراهیم آباد میامی عنوان شد:
استاندار سمنان: دغدغه و مطالبات مردم روستای ابراهیم آباد، رسیدگی می شود
استاندار سمنان گفت:بررسی و پیگیری و رسیدگی به مباحث مرتبط با احداث محور کندرو و همچنین مجتمع دامپروری، از مطالبات و دغدغه هایی است که توسط مردم مطرح و در دستور کار قرار خواهد گرفت‌.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز پنج شنبه 8 شهریور 1403 در جمع نمازگزاران و مردم روستای ابراهیم آباد میامی گفت: ما آمادگی داریم تا در راستای توسعه و تقویت اقتصاد روستا، در قالب مجتمع بین راهی و مهمانسرا، تسهیلات مطلوبی را به متقاضیان بخش خصوص پرداخت کنیم.
وی افزود: در خصوص مدرسه دخترانه و پسرانه روستای ابراهیم آباد و بهبود وضیت و ساماندهی امور و رفع مشکلات، پیگیری لازم از اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می گیرد.
هاشمی خاطر نشان کرد: بهسازی و ساماندهی چشمه های سرویس بهداشتی مسجد روستا در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به مسافران و زائران امام هشتم(ع) در مسیر، از دیگر موارد مطرح شده است که پیگیری و رسیدگی می شود.
وی همچنین بیان داشت: آمادگی برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی در سطح روستاهای استان بویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، وجود دارد‌.
استاندار سمنان گفت: توسعه گردشگری، بومگردی و سیستم های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای از دیگر مواردی است که بر اساس ظرفیت منطقه بویژه روستای ابراهیم آباد، می توان با پرداخت تسهیلات حمایتی شاهد اقدامات بسیار مطلوبی بود.
تاریخ:
1403/06/08
تعداد بازدید:
385
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal